08.08.08. god.

Ko je gledao film (a film je  dobar ko hljeb, pogledajte) neka se sjeti kakvo se nevrijeme diglo kada su se sreli Hancock i Mary…
Jeste?
Eh to nevrijeme je mala maca kad se uporedi sa onim, koje je juce zahvatilo Tuzlu, a sve zato sto smo se srele ponovo nakon hiljadu godina, ja i Mersa 🙂 Naravno buduci da je prijateljstvo jace od ljubavi, nasa oluja je bila jaca 😛 Pogotovo nase prijateljstvo… Kao da se nikad nismo rastajale… (a jesmo, mojom krivicom) …i jako mi je nedostajala…

Ne znam vise kojim rijecima da objasnim ono sto osjecam. Sve sto napisem zvuci ili previse uvijeno ili previse banalno. I sjetim se onda, nase blesave pjesmice, koju sam joj napisala i koja mi je jos draga…
"shvatim jos jednom, ponovo, opet…
 da ovaj put necu da se predam!
 Nek nosi vrijeme sve frendove druge
 al ne i tebe, jer tebe ne dam!"

Jače od vremena? Nadam se!

amme
''ne jos.. saznacete vec puno o meni ako me ovo bude zanimalo jos neko vrijeme''

5 komentara

Komentariši